Dlaczego probiotyki tak korzystne dla zdrowia?

Uncategorized

Probiotyki: są one tak popularne, że chyba słyszeli o tym, ale wiesz, dlaczego są one takie atutem dla twojego zdrowia? Uwagi na mechanizm ich działania i ich licznych zalet.

Probiotyki: co to jest?

Probiotyki to żywe bakterie, które, jeśli się spożywać ich w wystarczającej ilości (około między 100 i 1000 bakterii) Probiotyki: co to jest?mają pozytywny wpływ na zdrowie. Jak? Po prostu przywrócenie równowagi flory jelitowej. Rzeczywiście, wielu zaburzeń i chorób związanych bardziej lub mniej bezpośrednio do zachwiania równowagi flory jelitowej. Wśród najbardziej oczywiste problemy, wzdęcia , biegunki i zaparcia lub, co bardziej zaskakujące, bóle stawów i różnych problemów skórnych, takich jak niektóre formy egzemy i trądziku . Spożywanie probiotyków, to może przynieść prawdziwą ulgę: te bakterie pomoże jelitowej flory, aby odtworzyć siebie, eliminując zarazki są szkodliwe dla organizmu. Dużą zaletą w porównaniu z antybiotykami, które mają nieszczęsną skłonność, aby zniszczyć jak złe i dobre bakterie …

Gdzie go znaleźć?

Gdzie go znaleźć?Probiotyki są naturalnie obecne w fermentowanych produktów (np. kiszonej kapusty), zwłaszcza jogurt, który zwykle zawiera wystarczającą ilość probiotyków, aby działać skutecznie. Istnieją również produkty, sztucznie wzbogacone probiotykiem: w tym przypadku, szczep probiotyków został wybrany w laboratorium i dobrowolnie wprowadzone w żywności w leczeniu konkretnego schorzenia. W końcu jest i w aptece i parapharmacy dodatków do żywności na podstawie probiotyków.

Każdy szczep zdrowego składnika aktywów

Z tysięcy istniejących szczepów probiotyków, tylko kilka jest już znany. Naukowcom udało się ustalić, że niektóre z nich miały bardzo specyficzny wpływ … w ten sposób, dwa szczepy probiotyków, naturalnie występujące w jogurcie (bułgarska różdżka i paciorkowce) szczególnie skuteczne przeciwko zaburzenia trawienia. Casei i bifidobacterium бифидум (występuje w niektórych suplementów diety i jogurty wzbogacone probiotykiem) pozwalają zwiększyć obronę immunologiczną , zmniejszając tym samym czas Trwania niektórych zakażeń, takich jak grypa lub zimna … Ostatni przykład: lactobacillus рамнозус GR-1 i lactobacillus reuteri i RC-14, które okazały się skuteczne w zapobieganiu nawrotom grzybicy pochwy . Te probiotyki są obecne w niektórych suplementów diety: nie wahaj się zapytać farmaceutę o radę.

Kiedy mogę stosować probiotyki?

Brak rzeczywistego zainteresowania w podejmowaniu stale probiotyki. To nie jest niebezpieczne, albo dlatego, że są spożywane w żywności lub suplementy diety, bakterie te nie mogą wywoływać skutków ubocznych … w sumie, wskazane jest, aby traktuje punktu 3 do 4 tygodni do leczenia konkretnego problemu, takie jak układ pokarmowy. Zalecane jest również przyjmować probiotyki jako środek zapobiegawczy, jak tylko twój flory jelitowej, najprawdopodobniej będzie przeszkadzał. Wiele czynników może mieć wpływ na jakość swojego flory jelitowej, takie jak antybiotyki, leczenie, stresujące wydarzenia (np. przeprowadzka,

Jaka dawka?

Jaka dawka?Zazwyczaj jednego jogurtu dziennie wystarczy do leczenia, aby działać poprawnie. Jeśli wybrałeś Suplementy diety, zaleca się przestrzegać instrukcji użytkowania produktu. Oczywiście, jeśli twoje objawy (np. biegunka, zaparcia) nie ustąpią w ciągu kilku dni, ważne jest, aby skonsultować się z lekarzem, który będzie w stanie dać ci dostosować leczenie do potrzeby.

Zaletą kombinacji napoje prebiotyczne o smaku i probiotycznych

Prebiotyki są bardzo ciekawe, aby uzyskać maksymalny efekt od probiotyków. Te błonnik zawarte w niektórych produktach spożywczych, takich jak karczochy, ryż i banany. Ich rola ? Odżywiają i stymulują wzrost pożytecznych bakterii, które kolonizują jelita. Pracowali w doskonałej symbiozie z probiotykiem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *